אודות

מי אנחנו?

בית הספר iStudy הינו יוזמה של חברת SignifiCast העוסקת בלימוד מקוון (e-Learning)  של תכנים רפואיים מיקצועיים, Continuing Medical Education C.M.E

מטרתנו:
להוות אתר מוביל ללימוד מקצועי של רופאים ואנשים העוסקים בתחומי הרפואה השונים בישראל בכל הקשור בניהול הטיפול במחלות ספציפיות.
אנו מעוניינים לאפשר לרופאים ולסגל המקצועי המטפל, שמעוניינים בכך להרחיב את הידע ולשפר את היכולות הטיפוליות שלהם בתחומי הלימוד ולעשות זאת בנוחיות באמצעות האינטרנט, בזמן ובמקום המתאים להם.

השיעורים כוללים את הנושאים העיקריים הרלוונטים לכל נושא ומועברים באמצעות הרצאות מפי טובי המומחים בארץ, אשר מביעים את דעתם האישית המקצועית בתחומי התמחותם.
השיעורים קצרים יחסית, פרקטיים והדבר החשוב ביותר - דורשים את ההשתתפות והמעורבות שלכם, וזאת באמצעות פתרון של שאלות והתמודדות עם דיוני מקרה.
בית הספר כולל מערכת משוב ייחודית המאפשרת לכם לשאול את המומחה שאלות מיקצועיות בנושא השיעור וללמוד מהשאלות והתשובות שהועברו לפני כן

מימון:
מקורות המימון של הפעלת האתר הנם פרסומות חסות המוצגות מטעם חברות בתחום התרופות והבריאות.
אנו מקפידים על הפרדה מוחלטת בין הפרסומים המדעיים המוצגים באתר לבין הפרסומים המסחריים.

מדיניות פרטיות ופירסום צד שלישי:
נתוניך, לרבות זכאותך לתעודת סיום - עשויים להמסר להסתדרות הרפואית בישראל (הר"י), לאיגוד הרפואי המרכז את הקורס הספציפי בו השתתפת ולארגון / קופת החולים לה הצהרת בפרופיל המשתמש כי אתה שייך

אנו משתמשים בחברות פרסום של צד שלישי כדי להציג בפניך מודעות, כשאתה מבקר באתר שלנו. ייתכן שחברות אלו משתמשות בפרטים (לא כולל השם, הכתובת, כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך)
לגבי הביקורים שלך באתר זה ובאתרים אחרים על מנת לספק פרסומות למוצרים ושירותים שמעניינים אותך.

נתוניך ישמשו אותנו, בין השאר, לפרסם וליידע על פעילויות וחדשות בבית הספר.
להסרה מרשימת התפוצה ומרשימת תלמידי בית הספר, יש לפנות אל istudy@istudy.co.il

טכני ואדמינסטרציה
לפניות ובירורים בנושאים טכניים ואדמינסטרטיביים יש לפנות
istudy@istudy.co.il

תנאי שימוש:
הכניסה והשימוש באתר מותרת אך ורק לרופאים/ות בעלי רישיון לעסוק ברפואה בישראל
ו/או בעלי רישיון לעסוק ברוקחות ו/או אדם הנמנה על צוות רפואי או מחקר ביו-רפואי.

המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא.
התכנים באתר אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה.
כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תעשה, איפוא, על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים.

חברת סיגניפיקסט מדיה בע"מ, אתר בית הספר המקוון iStudy, ו/או המרצים והמנהלים האקדמיים - אינם אחראים באופן כלשהו, בין אם באופן ישיר או עקיף לתוכן הכלול בו ולכל נזק או אבדן שעלול להיגרם לך או לכל צד שלישי בעקבות שימוש בתוכן.

למידע הקובע בקשר לתכשיר כזה או אחר יש לפנות לעלון לרופא המאושר על ידי משרד הבריאות אותו ניתן למצוא באתר
https://data.health.gov.il/drugs/index.html#!/byDrug  

תקנון:
ברוכים הבאים לאתר iStudy של חברת SignifiCast (להלן: "האתר"). האתר מנוהל ומופעל על-ידי חברת SIGNIFICAST MEDIA LTD. (להלן החברה או SignifiCast) שימוש באתר iStudy.co.il ובתכנים המוצגים בו (להלן: "האתר" ו/או "התוכן" בהתאמה) יעשה על ידי המשתמש בהתאם ובכפוף לתנאי השימוש דלהלן ("תנאי השימוש"). אנא קרא את תנאי השימוש בעיון רב, שכן השימוש באתר או כל חלק ממנו, מהווה הסכמה לכל תנאי השימוש. חלק מהשימוש בשירותים באתר כפופים להסכמה מפורשת שלך לתנאים המפורטים להלן וללא מתן הסכמתך המפורשת לא תוכל לעשות שימוש באותם שירותים. החברה שומרת את הזכות לערוך שינויים בתנאים, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש ותנאים אלו יחייבו מרגע פרסומם באתר. תנאי שימוש אלה מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים כמובן, גם לנשים בתנאים אלה, המונח "תוכן", או "תכנים" כולל מידע מכל מין וסוג, לרבות כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור-קולי (audio-visual), או כל שילוב שלהם וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם, הפצתם ודרך הצגתם, לרבות (אך לא רק): כל תמונה, צילום, איור, הנפשה (animation), תרשים, דמות, הדמיה, דגימה (sample), סרטון, קובץ קולי ; כל תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר (format), פרוטוקול, מאגר נתונים וממשק וכל תו, סימן, סמל וצלמית (icon).

מלוא הזכויות באתר לרבות סימני המסחר, סודות מסחריים וארגון וסידור המידע שבו וכן כל תכניו, לרבות זכויות הקניין הרוחני בעיצוב האתר, תוכנה, ישום, טקסט וכל חומר אחר ("הקניין") שייכים לחברה או לצדדים שלישיים אשר נתנו אישורם לחברה לשימוש בקניין ("מעניקי הרשיון"). זכויות אלה חלות בין השאר על תכני האתר, עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו, קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור להפעלות. חל איסור להעתיק ו/או להעביר ו/או להפיץ ו/או להציג בפומבי ו/או לשנות ו/או לשדר ו/או לחלק, ו/או לפתח ו/או לתת רשיון ו/או להעביר גישה ו/או לעשות כל שימוש בתכנים אשר בשימוש המשתמש ו/או אשר נרכשו על ידי המשתמש אלא לצורך אישי בלבד. חל איסור להעביר את תכני האתר בין בתשלום ובין שלא בתשלום לכל צד שלישי. תכני האתר אינם ניתנים לפרסום ו/או להעברה בכתב, במדיה מגנטית, לשכפלם, להעתיקם או למסרם, בין לשימוש פרטי ובין לשימוש מסחרי.

המשתמשים בשרותי החברה נדרשים לכבד ולשמור על זכויות הקניין הרוחני של החברה ושל מעניקי הרשיון. בנסיבות המתאימות ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא כל אחריות, רשאית החברה לבטל את חשבונות המשתמשים אשר יפגעו או יפרו זכויות כאלו של אחרים.
השימוש שהחברה עושה בתוכן בכלל ובמאגר הידע והבחינות בפרט, הינו בהתאם לזכויות השימוש אשר נתנו לחברה על ידי צדדים שלשיים ועל כן השימוש במאגר הינו בהתאם ובכפוף לזכויות השימוש כפי שנתנו לחברה על ידי מעניקי הרישיון והוראות תנאי שימוש אלא חלים גם לטובת אותם צדדים שלישיים.

החברה הינה מפיצה ולא מוציאה לאור של התוכן שסופק ע"י צד שלישי ומנויים. לפיכך, לחברה אין בקרה על תוכן כזה מעבר לכזו שיש לספריה ציבורית, חנות ספרים או דוכן עיתונים. כל חוות דעת, יעוץ, הצהרה, שירותים, הצעה או מידע אחר או תוכן שהועלה או הופץ ע"י צד שלישי, כולל: מרצים, ספקי מידע, מנויים, או משתמשים אחרים באתר, הנם של המחבר/ים, הכותב/ים או המפיצ/ים לפי העניין, ולא של החברה. השימוש והפרשנות של החומר דורשים לפעמים מיומנות ושיקול דעת והחברה וכל צד שלישי שמספק מידע אינם מתחייבים לגבי הדיוק, השלמות או השימושיות של תוכן כלשהו, וגם לא לגבי מסחריותו או התאמתו למטרה ספציפית והחברה תהיה רשאית להסיר תוכן מהאתר על פי שיקול דעתה הבלעדי.

על אף שהחברה משקיעה מאמצים רבים להביא בפני המשתמשים תוכן מהימן ומדויק, הרי שהחברה אינה אחראית לתוכן, לנכונותו, למהימנותו ולמידת דיוקו. התוכן באתר מובא כפי שהוא "AS IS" ללא כל אחריות מכל סוג שהוא. החברה ו/או עובדיה, מנהליה, בעלי מניותיה, סוכניה ונותני הרשיון לתוכן לא יהיו אחראים לכל נזק אשר יגרם למשתמש ו/או לכל צד שלישי אחר עקב השימוש בתוכן. החברה אינה אחראית לטיב, איכות או השירות של מוצרים הנמצאים ו/או הנמכרים באתר ע"י צד ג' ו/או ע"י שותפים עסקיים ו/או מפרסמים של החברה. מבלי לגרוע מן האמור לעיל: (א) החברה איננה אחראית לטעויות אשר יכול ויפלו בתכני האתר ו/או בפתרונות, והנהלת האתר תשמח לקבל כל הערה או הארה בדבר טעויות, טעויות סופר ו/או כל עניין אשר יראה למשתמש, באמצעות הדואר האלקטרוני, (ב) הואיל והגישה לאתר תלויה בספקי אינטרנט וצדדים שלשיים, הרי שהחברה אינה יכולה להבטיח כי האתר יהיה זמין בכל זמן ו/או כי לא יחולו הפרעות באתר החברה נוקטת את כל האמצעים הסבירים העומדים לרשותה על מנת לאכוף את האמור לעיל וכן בודקת ומבקרת באופן שוטף את התוכן הקיים באתר ע"י מגוון אמצעים אנושיים וטכנולוגיים. החברה רשאית לסרב לפרסם תכנים אשר לדעתה מפרים את תנאי האתר ו/או עלולים לפגוע באתר ו/או בצד שלישי כלשהו, והיא רשאית למחוק תכנים כאלו בכל עת. משתמש אשר יפר הוראה מהוראות תנאי שימוש זה תופסק מיידית אפשרותו להשתמש בשירותי האתר והחברה שומרת לעצמה את האפשרות לנקוט נגדו הליכים משפטיים. המשתמש ישפה את החברה, בעליה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה על כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה אשר יגרמו לחברה עקב הפרה של אחד או יותר מן התנאים.

המשתמש יהיה אחראי לכך שציוד המחשבים אשר ברשותו וכן החיבור לרשת האינטרנט הינו תקין. החברה איננה אחראית לקושי ו/או מניעה אשר יפגעו באפשרות להעברת תוכן מהאתר אל מחשב המשתמש. ככל שהדבר תלוי בחברה, החברה תעשה כל אשר ביכולתה לפתור כל מניעה או בעיה כאמור. החברה אינה מתחייבת כי הקישורים אשר באתר יהיו תקינים. הימצאותו של קישור מסוים באתר אינה מעידה על כך שהמידע הנמצא באתר המקושר הינו אמין או מדויק והחברה לא תשא בנזק, מכל סוג שהוא, אשר יגרם לך בקשר לכך. השימוש בתכני האתר איננו מהווה תחליף ללימוד מעמיק נוסף ואין הנהלת האתר אחראית להצלחה בבחינות או להשגת ציונים משופרים.

במסגרת הפעלת האתר אנו אוספים סוגים שונים של מידע בקשר לשימושך באתר. השימוש במידע זו נועד על מנת לשפר וליעל את האתר. בהסכמתך לתנאי השימוש, הנך מרשה לחברה לעשות שימוש במידע שייאגר אודות שימושך באתר לצורך הפקת וניתוח סטיסטי והעברתו לצדדים שלישיים כל עוד המידע אינו מזהה אותך באופן אישי והכל בכפוף להוראות החוק.  כמו כן החברה רשאית להשתמש בפרטיך לצורך שיפור השירותים שהיא מציעה לך באתר, וכן ליצירת קשר עמך והתאמת האתר לצרכיך והעדפותיך האישיות. החברה לא תעביר למפרסמים מידע שעלול לזהותך באופן אישי, אלא אם תחפוץ בכך.
מטרת האתר הינה לעודד יצירת קשר בינך לבין מוסדות הלימוד המפרסמים כדי שתקבל הצעות, הזמנות לאירועים והטבות מסחריות מהם ו/או מכל גוף אחר המעוניין לתת לך הטבות אלו. כדי שנוכל לעשות כן, עבורך, תידרש בשלב ההרשמה למסור מידע שחלקו חובה . אינך חייב כמובן למסור את המידע, אולם בלא המידע- לא תוכל לצור קשר עם מוסדות הלימוד, להשתתף באירועים או ליהנות מההטבות הניתנים על-ידם. בשום מקרה לא נמסור את פרטיך האישיים או המזהים אותך אישית למפרסמים, ללא קבלת הסכמתך. כאמור- פרטיך יועברו למפרסמים כאשר תרכוש או תבקש מידע נוסף (מטעם מפרסם אחר) או בעת שתיקח חלק ייזום בפעילות אחרת המשותפת לחברה עם גוף שלישי, אז יועבר המידע הדרוש להם לשם השלמת התהליך שהתחלת (רכישה/הרשמה/מידע/רישום) ולצורך שמירת הקשר איתך. כל עוד לא נמסור את פרטיך לצד ג' כאמור לעיל, החברה תהיה רשאית למסור נתונים סטטיסטיים ואחרים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים אליך אישית או מזהים אותך באופן אישי. וכן ייתכן כי נשתמש במידע עצמו לצורך פילוח פרסומי והפניית מסרים המתאימים לך אישית עפ"י תחום התעניינותך או מידע אחר שיבוצע בפילוח הפרסומי.

מידע על פעילותך בבית הספר לרבות ציונך וזכאותך לנקודות ההשתלמות CME עשוי לעבור לארגונים בהם אתם עובדים ולהסתדרות הרפואית בישראל (הר"י)

השימוש על ידך באתר מהווה את הסכמתך לכל שימוש אשר יעשה במידע שייאסף אודותיך. פרטים שיוכנסו לאתר יוכלו לשמש את מנהלי האתר לצרכי פניה שיווקית ישירה ללקוחות האתר לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר

על הסכם זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל והצדדים מסכימים כי מקום השיפוט הבלעדי יהא בתי המשפט של תל אביב - יפו.

שינוי אחרון: ראשון, 2 אוגוסט 2020, 1:57 PM